ГАРАНТІЯ

Ми пропонуємо тільки оригінальну і сертифіковану продукцію від виробників. Онлайн магазин ayurveda.com.ua гарантує якість усіх товарів представлених на сайті.

Перед замовленням обов’язково ознайомтеся з описом товару або препарату, за необхідності проконсультуйтеся у лікаря. Ми не можемо гарантувати однакову дію препаратів унаслідок різної переносимості окремих компонентів.

Умови повернення та гарантії

Усі товари, представлені в інтернет-магазині ayurveda.com.ua, імпортуються офіційно і безпосередньо від індійських виробників. Гарантійні зобов’язання за якістю виробництва та пакування товару несе виробник.

Гарантії

  1. Гарантійні зобов’язання не поширюються на препарати та засоби для догляду. Цей вид товару перевіряється на цілісність упаковки в момент отримання.
  2. Товар неналежної якості, що має візуальні дефекти або обумовлені процесом виробництва чи зберігання, може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його вартість протягом 14 днів після купівлі
  3. Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо має місце розтин або пошкодження упаковки виробника товару;

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і ухвалення рішення, просимо Вас надіслати письмове звернення у відділ продажів Ayurveda.com.ua. Детально викласти проблему, що виникла з товаром. Вашу претензію буде розглянуто в найкоротші терміни з моменту її отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

  1. Повернення з інших причин можливе за умови повної цілісності товару та його упаковки. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з таких причин:

– помилка менеджера під час підбору товару;

– Вам було доставлено не Ваше замовлення;

– помилка складу під час формування Вашого замовлення;
5. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

Вимоги до товару, що повертається:

– товар приймається до повернення тільки в початковому пакуванні, в якому він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення;

– Категорично не допускається наклейка скотча, пакування не повинно містити будь-які написи та/або бути пошкодженим, а також мати будь-які зміни, що призводять до втрати первинного товарного вигляду та пакування!

  1. Умови необґрунтованого повернення (за винятком браку):

якщо з моменту продажу минуло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості; (датою придбання вважається дата отримання товару від перевізника).

ПОВЕРНЕННЯ

Повернення товару

  1. Повернення та обмін товару належної якості

Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, а після отримання – протягом 7 днів.

Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (упаковку, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови купівлі зазначеного товару (накладна, товарний або касовий чек). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу.

При поверненні товару належної якості, Ayurveda.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару і Вашої письмової заяви, проте в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей.

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту одержання замовлення, не враховуючи дня купівлі, у разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам).

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний винятково покупцем, який його придбав (підібрані самостійно і привезені на замовлення).

Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу Ayurveda.com.ua, Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості.

Увага! У разі відмови від товару, у разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

  1. Претензії щодо товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який був розпакований, або товар, упаковка якого була пошкоджена з вини покупця.

Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу упаковки від заявлених на сайті не є підтвердженням поганої якості товару. Виробник залишає за собою право без повідомлення вводити зміни в дизайн і форму упаковки, а також склад.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність усього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. При отриманні товару покупець повинен переконатися, що замовлений товар відповідає кількості, комплектності та товарному вигляду.

Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і вона не була заздалегідь обумовлена продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів.

У зв’язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.

Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред’явлені Вами в письмовій формі за допомогою заповнення заяви

  1. Повернення товару

Для повернення товару, а також у разі пред’явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі необхідні умови повернення товару:

– написати заяву на повернення товару;

– додати копію товарного чека, товарно-транспортної накладної;

– фото або відео підтвердження.

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упакуванні та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у документації. Товар не повинен мати механічних дефектів

У разі повернення товару неналежної якості, крім документів, перелічених вище, необхідно надати:

– документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Щодо товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передання товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Продавець зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, у разі необхідності, провести перевірку якості товару. Після проведення перевірки, може бути проведено аналіз товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення аналізу неможливе, то в разі пред’явлення експертного висновку у встановлені законом строки ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред’явлення такої вимоги.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і ухвалення рішення, просимо Вас надіслати письмове звернення до відділу продажів Ayurveda.com.ua. Просимо Вас детально викласти проблему, що виникла з товаром; Вашу претензію буде розглянуто протягом 5 робочих днів з моменту отримання.

Клієнти, які повертають товари з інших регіонів України (не з Одеси), повинні відправляти товар на номер складу, вказаний менеджером перевізника, і тільки вказаному одержувачу. Відправляти товар можна тільки після попереднього узгодження з менеджером, а після відправки, обов’язково повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта, на який оформляли замовлення, яке повертається, або номер замовлення.

При поверненні товару інтернет-магазин Ayurveda.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через 10 днів з моменту отримання товару або проведення експертизи в разі потреби. Повернення грошових коштів здійснюється на зазначені в заяві реквізити.

  1. Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів за товар, що повертається, здійснюється тільки після виконання всіх необхідних умов повернення товару:

– заяву на повернення товару;

– додати копію товарного чека;

– надати документ, що засвідчує особу;

При поверненні товару належної якості Ayurveda.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через 10 днів з моменту отримання товару і Вашої письмової заяви.

Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на зазначені Покупцем реквізити.

Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви із зазначенням ПІБ і тільки за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу.

Ознайомиться з офіційною редакцією Закон про захист прав споживачів.

СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ ГАРАНТІЇ НА ОКРЕМІ ГРУПИ ТОВАРІВ